MASS

Voor mannen die sterker en gespierder willen worden!

Past dit programma bij jou? Bekijk de video ๐Ÿ‘‡

(ontvang de vragenlijst)

Wil jij:

  • ๐Ÿ’ช Een sterk en goed uitziend atletisch lichaam?
  • ๐Ÿ’ช Vollere armen waaraan je kunt zien dat je sport?
  • ๐Ÿ’ช Iedere week in de spiegel resultaat kunnen zien?
  • ๐Ÿ’ช Vol zelfvertrouwen en trots door het leven kunnen gaan?

Maar vind je het lastig om:

  • ๐Ÿง Precies te weten wat je moet doen in de gym voor resultaat?
  • ๐Ÿง Voeding serieus op te pakken en vol te houden?
  • ๐Ÿง De juiste technieken onder de knie te krijgen?
  • ๐Ÿง Langere tijd met plezier vol te houden?

Dont worry! Ik snap je volledig en je bent niet de enige!

Mijn naam is Dave en ik ga gewoon eerlijk met je zijn.

Toen ik begon met trainen woog ik 57 kilo en had ik eigenlijk geen idee wat ik aan het doen was!๐Ÿ˜• Als 18 jarige jongen begon ik met (te zware) gewichten mijn lichaam in de vernieling te helpen. Resultaat behaalde ik wel want mijn lichaam deed eerst niets en toen ineens wel iets maar ook dat stopte na 2 a 3 jaar.

Ik bleef doortrainen maar behaalde echt nul resultaat meer, frustrerend!๐Ÿ˜ฃ Als ik terugkijk had ik ook geen idee wat ik aan het doen was๐Ÿคทโ€โ™‚๏ธ, ik deed gewoon wat mijn vrienden deden en wat ik dacht dat goed was! Wat moet je dan?

Hetzelfde deed ik met voeding, ik kocht BCAAโ€™s en alles wat ik maar kon vinden want dat zal dan wel helpen toch?

Toen ik 24 was was ik er klaar mee en investeerde ik in een personal trainer en WOW dat had ik veel eerder moeten doen!๐Ÿ˜ฒ

Met de juiste technieken, basiskennis over voeding en supplementen en een goed programma ging ik weer als een speer!๐Ÿ’ช Het was de investering MEER dan waard!!

๐Ÿ‘จโ€๐ŸซVanaf dat moment heb ik alles gelezen, geleerd en geluisterd wat er te vinden viel over voeding en suppletie, fitnessmethodes, anatomie en biomechanica van je lichaam, slaap, stress, herstel, technische uitvoering en ga zo maar door.

WAT EEN VERSCHIL!

Nu 15 jaar nadat ik begon met trainen ben ik mega trots en vooral dankbaar dat ik anderen mag helpen waar ik eerst zelf stond!๐Ÿ™ย Na alle cursussen, boeken, opleidingen, wetenschappelijke artikelen, podcasts en videoโ€™s ben ik nu al 3 jaar aan het teruggeven.

Vroeger werd ik enorm gepest en ben zelfs noodgedwongen van school gegaan hierdoor. Ik ben coach geworden omdat fitness en werken aan mijn mindset me heeft veranderd van onzekere jongen jongen tot levensgenieter met veel zelfvertrouwen๐Ÿ˜Š. Dat gun ik iedereen en is mijn levensdoel en inmiddels levenswerk geworden. Daar ben ik iedere dag dankbaar voor.

๐Ÿ’ช3 jaar geleden heb ik meegedaan met een bodybuilding wedstrijd, om mezelf mentaal uit te dagen en een keer mijn fysiek op het maximaal haalbare te krijgen.

Dit was een mooie ervaring maar kwam er ook achter dat mijn passie niet ligt bij bodybuilding wedstrijden, ik krijg toch meer energie van het helpen van anderen.

Met de MASS succesformule heb ik al enorm veel mannen en vrouwen aan eenzelfde trotse gevoel mogen helpen. Dit programma is ontwikkeld in 12 fases en heeft keer op keer zijn succes bewezen voor optimale spieropbouw voor beginners, intermediate en gevorderden.

๐Ÿ‹๏ธโ€โ™‚๏ธHet is zelfs mogelijk om een kilo tot anderhalf aan spiermassa aan te komen per maand!

Of je nu zo groot mogelijk of gewoon iets gespierder en atletischer wilt worden. Dit programma past bij jou!

Maar genoeg over mij, het gaat natuurlijk om jou!”

๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡

Wat gaan we je leren?

Fase 1Hoe snel kan je spiermassa opbouwen?
Fase 2Hoe zwaar moet (kan) je trainen met de juiste techniek?
Fase 3Welke oefeningen bouwen de meeste spiermassa en kracht op?
Fase 4Hoe vaak moet je wisselen van trainingsschema?
Fase 5Volume, intensiteit en techniek: de perfecte mix voor hypertrophy
Fase 6Hoeveel kcal en eiwitten heeft mijn lichaam nodig om te bulken?
Fase 7Hoe krijg ik dikkere armen, een volle borst en de V shape?
Fase 8Alles over stimulus vs herstel, de ultieme balans.
Fase 9Wat doet stress en slaap met je herstel en hoe belangrijk is dat?
Fase 10De perfecte formule voor jouw genetische optimale potentieel!
Fase 1110 lifestyle tools en trainingsmethodes om nooit meer ongemotiveerd te raken.
Fase 12De sportschool als jouw vertrouwde omgeving waar je traint met plezier.

Dit is wat we van jou verwachten:

  • ๐Ÿ”ฅ Je bent bereid om tenminste 3x per week te sporten. Bij voorkeur in de gym.
  • ๐Ÿ”ฅ Je bent bereid je progressie bij te houden en te bespreken met je coach.
  • ๐Ÿ”ฅ Je bent in staat duidelijk aan te geven tijdens het traject als je vastloopt of hulp nodig hebt zodat we je verder kunnen helpen.
  • ๐Ÿ”ฅ Je bent bereid een financiรซle investering te doen in je gezondheid en doelen.

โ—๏ธLET OP: We nemen niet iedereen aan en hebben beperkte plaatsen. Wij willen net zo graag dat jij resultaat boekt en bij ons past als andersom!

100en andere mannen gingen je voor

Let op, de aanvraag voor informatie is geen garantie dat je mee mag doen. We selecteren een beperkt aantal deelnemers per maand.

Dit is wat ze zeiden over onze aanpak

De MASS tellers staan op:

1 KG

SPIERMASSA OPGEBOUWD

1 KG

SPIERMASSA GEMIDDELD TOEGENOMEN

1

WAREN WEER TROTS OP HUN LICHAAM

Waarom wij anders zijn dan de rest?

Onze succesformule is de meest complete coaching van Nederland

Heerlijke Voeding

  • โœ… Lekker eten zonder dieet of stress
  • โœ… Blijven genieten van je biertje/snack
  • โœ… Samen eten met je partner of familie
  • โœ… 1000en recepten, boodschappenlijst en weekmenu’s

Resultaatgericht Fitness

  • โœ… Leer effectief trainen in minder tijd
  • โœ… Voor thuis of in de sportschool
  • โœ… Alle fitness hacks die ik afgelopen 20 jaar heb geleerd
  • โœ… Wetenschappelijk onderbouwde schema’s die passen bij jou!

Motivatie en Mindset

  • โœ… De juiste stok achter de deur met jouw eigen lifestyle coach
  • โœ… Een fouten maken mag (moet) aanpak, wij zijn ook mensen net als jij!
  • โœ… Motivatie vinden en houden door plezier, resultaat en vertrouwen.
  • โœ… Leer alles over voeding, motivatie, fitness en levensstijl in de Five Star Academy!

Jouw ideale levensstijl

  • โœ… De juiste balans vinden en jezelf niet (meer) verwaarlozen
  • โœ… Dingen doen waar je weer energie van krijgt!
  • โœ… Van 0 naar 100% zelfvertrouwen!
  • โœ… Doelen niet alleen halen maar overtreffen terwijl je geniet!

Veelgestelde vragen

YES! Ik wil spieren opbouwen!

Let op, de aanvraag voor informatie is geen garantie dat je mee mag doen. We selecteren een beperkt aantal deelnemers per maand.

Menu